Twoja wyszukiwarka na tym blogu...

sobota, 12 stycznia 2013



Jak zrobić fajne paznokietki:

Co będzie potrzebne:

1. Minimum 2 lakiery do paznokci
2. Kubeczek z letnią wodą (najlepszy jest jednorazowy)
3. Patyczki higieniczne do uszu
4. Wykałaczki
5. Zmywacz
6. Waciki
7. Stara szmatka
8. Taśma klejąca

Jak zrobić:

1. Do kubeczka z letnią wodą (najlepiej rzadki lakier) wlewaj po kropelce jeden lakier na drugi, aż ostatnia kropelka będzie najmniejsza (i powtarzaj tę czynność do końca). Następnie oklej palce w okół paznokcia. W kubeczku z wodą i lakierem, wykałaczką zacznij robić różne maziaje. Efekt powinien być taki:
(oczywiście w zależności od kolorów)












Patyczkami do uszu można wyczyścić brudne palce, wykałaczkami zebrać pozostałości po lakierze, a szmatką pobrudzony blat.
A więc DO IT YOURSELF !

1 komentarz:

  1. Słyszałam o nich,ale jeszcze nigdy nie widziałam w realu.
    Mam nadzieję,że mi wyjdą,bo zaraz zacznę je robić.
    Pozdrawiam wszystkich i proszę wchodźcie na mojego bloga:
    kinga-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń